درفرودگاه بین المللی بندرعباس صورت گرفت:

 استقبال با شکوه ازکاروان تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان 



آیین استقبال و تجلیل ازکاروان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که در رقابت های جهانی فوتبال ساحلی کارگری در شهر ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کردند با حضور پرشور و چشمگیر مسوولان وورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرددگاه بین المللی شهدای ۶۵۵بندرعباس برگزار شد.
      
به گزارش صبح ساحل، آئین استقبال و تجلیل از کاروان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که در رقابت‌های جهانی فوتبال ساحلی کارگری در شهر ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کردند با حضور پرشور و چشمگیر مسئولان ، ورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرود گاه بین المللی بندرعباس برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، این مراسم باحضور محمد گلستانی مدیرکل دفترحوزه استانداری ، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان،  مجتبی معین وزیری مدیر کل  تعاون ، کار و امور اجتماعی استان، عطاالله معروفخانی مدیر عامل فولاد هرمزگان، علیرضا باقری مدیر عامل باشگاه صنایع، کیکاوس ندایی معاونت منابع انسانی  ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و خانواده و دوستان بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد  برگزارشد.
در حاشیه این مراسم مدیر عامل فولاد هرمزگان  گفت : موفقیت درخشان و کسب مقام قهرمانی و مقتدرانه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان در رقابت های فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ایتالیا اتفاق افتاد  کاری ارزشمند و بزرگ  است. 
عطا الله معروفخانی اظهارداشت: کسب مقام قهرمانی را به همه شماعزیزان تبریک می گویم و آرزوی می کنم که این قهرمانی درتمام شئون و مراحل زندگی تان تداوم داشته باشد.وی تصریح کرد: تیم های ورزشی فولاد هرمزگان در چند ماهه گذشته موفقیت هایی خوبی به دست آورده‌اند که از آن  جمله در فوتبال ساحلی جوانان کشور که دربندرعباس برگزار شد و مقام قهرمانی را کسب کردند  و قهرمانی در مسابقات فوتبال ساحلی کارگری جهان از دیگرافتخارهای این شرکت می باشد .
مجتبی ذاکری سرمربی تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان  هم  گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان درمسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ایتالیا شرکت کرده بود با اقتدار قهرمان شد.
وی بیان داشت: دراین دوره از مسابقات  دوتیم از کشور میزبان ، دوتیم از کشور مکزیک و تیم منتخب آفریقا شرکت داشتند و ما توانستیم با نمایش یک  فوتبال ساحلی ناب ایرانی تمام بازی های خودرا با پیروزی به پایان برسانیم و در بازی فینال نیز تیم میزبان رابا نتیجه شش بر یک شکست داده و با اقتدار قهرمان شدیم. وی درپایان از حمایت مسئولان استان ، مدیران فولاد و فدراسیون کارگری ورسانه ها قدرانی نمود.
  
   
درفرودگاه بین المللی بندرعباس صورت گرفت:  استقبال با شکوه ازکاروان تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان    آئین استقبال و تجلیل از کاروان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که در رقابت‌های جهانی فوتبال ساحلی کارگری در شهر ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کردند با حضور پرشور و چشمگیر مسئولان وورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرددگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد.    ادامه مطلب در لینک زیر: https://www.sobhesahel.com/news/72200  *رسانه آنلاین صبح ساحل* لینک عضویت و راه های دیگر ارتباطی ما : https://chat.whatsapp.com/CvpGrcz8oU3IBq9d17i6AM *در صورت تکمیل بودن گروه ها، خبرها را از تلگرام دنبال کنید:* ‏????Tel : T.me/Sobhsahel ‏????web :  sobhesahel.com ‏???? insta: https://www.instagram.com/sobhesahel    تمامی خبرهای استان و منطقه در اپلیکیشن ما :  ‏???? https://sahelnewsapp.ir/
 استقبال با شکوه ازکاروان تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها